Palautusohjeet

LUE ENSIN NÄMÄ!

Yrityksellämme Beyond Oy (www.beyondstore.fi) ei ole mitään tekemistä ruotsalaisen Beyond Active verkkokaupan kanssa. Me olemme 100% suomalainen yritys ja Beyond Active on ruotsalainen. Pyydämme ystävällisesti tarkastamaan että palautettava tuote on varmasti tilattu meiltä eli www.beyondstore.fi verkkokaupasta ennen kuin teet palautuksen. Asiakaspalveluumme ei myöskään kannata olla yhteydessä Beyond Active verkkokaupan tilauksiin liittyvissä ongelmissa.

KIITOS!

Jos tilaamasi tuote ei ollut mieleisesi tai sopiva voit tehdä siitä palautuksen tai vaihdon.

Beyondissa noudatamme nettiostoksissa 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeutta, joka tulee suorittaa 14 päivän kuluessa siitä, kun paketti on noudettu.
Yli 14 päivää asiakkaalla sovituksessa olleita tuotteita emme hyväksy palautettaviksi tai vaihdettavaksi.

Palautuskulu on meillä 5€ ja alkuperäistä postikulua ei makseta palautustilanteessa takaisin.
Tuotteen vaihdosta eri kokoon tai eri tuotteeseen EI koidu kuluja asiakkaalle.

Näin toimit palautus ja vaihto tilanteessa. (Posti ja Matkahuolto)


1. Pakkaa paketti huolellisesti ja vie se Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen (ei automaattiin).
2. Lisää paketin sisään kuitti tai lappu missä ilmenee palautatteko tuotteen vai vaihdatteko kokoa tai tuotetta.
3. Anna kassalla Beyondin palautustunnus Posti: 617841 tai Matkahuolto: 9520722. Tällöin palautuksesta ei koidu kuluja rahtiyhtiössä asioidessa.

Kenkäpalautusten ja vaihtojen kanssa on tärkeää, että kenkälaatikko säilyy myyntikelpoisena.
Jos pelkkä kenkälaatikko on teipattu postissa lähetykseksi, tällöin laatikkoon jää teipin jälkiä ja repeämiä, emmekä hyväksy palautusta.
Pakkaamalla kenkälaatikon esim muovipussiin, laatikko säilyy hyvänä.

Näin toimit palautus ja vaihto tilanteessa. (Helsingin ja Jyväskylän myymälä)


1. Vie palautettava tuote myymälään ja ota tilauksen kuitti mukaan.
2. Palautuskulua EI veloiteta nouto myymälästä tilauksista.
3. Myymälästä ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mutta 14-päivän vaihto-oikeus on.
4. Vaihto tilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluun (info@beyondstore.fi)

Rahojen palautus ja laskun päivitys.


- Klarnan laskut päivitämme palautuksen jälkeen.
- Paytrailin kautta maksetut tilaukset hyvitetään Paytrailin kautta. Rahat palautuvat asiakkaan tilille 1-3 päivässä palautuksen käsittelystä.
- Paypalin kautta maksetut tilaukset hyvitetään asiakkaan PayPal tilille.

Palautuskulu on 5 €. Palautuskulu vähennetään rahojen takaisinmaksun yhteydessä. Alkuperäisiä toimituskuluja ei makseta takaisin. Klarna laskulla tehdyissä tilauksissa jätämme alkuperäisen toimituskulun ja lisäämme 5€ palautuskulun laskulle.

Jos toteamme tuotteen käytetyksi ja emme hyväksy palautusta, lähetämme tuotteen takaisin asiakkaalle postiennakolla. Tähän postiennakkoon sisällytetään meille palautuneen lähetyksen kulut 9 € sekä jälleenlähetys asiakkaalle 9 €, yhteensä 18 €.Asiakas maksaa 18 € postin kassalla noutaessaan lähetyksen


ME EMME OLE BEYOND ACTIVE. Mikäli teen palautusta Beyond Activelle siirry heidän sivuilleen. Kiitos!



Suosituimmat haut

 Ostoskorisi on tyhjä.

Oma tili

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit