Koko 2000-luvun oikeassa paikassa oikeaan aikaan olleen pro-skeittari Jerry Hsun ura vaikutti olevan lopussa. Skeittauksen sijaan miestä kiinnosti valokuvaus, ja jos hän ei jotain tekisi, niin ainakaan perustaisi skeittifirmaa. Hsun vaimo yllytti miestä tekemän vaikka lippiksiä, jos ei muuta saisi päähänsä, ja niitä tehtiinkin 24 kappaleen erä.
Hsu kuvaa edelleen, ja Sci-fi fantasy on kehittynyt luonnonvoiman tavoin skeittifirmaksi – sellaiseksi, jonka luovana ja operatiivisena johtajana Hsu nauttii elää ja olla.
Ja juuri tällainen Sci-fi Fantasyn maailma brändinä on: laskelmoimalla ei voi yllättää – tulevaisuus näyttää, mitä eteen tulee. Pienestä kavereille duunatusta lippispaketista voi tulla huippusuosittu ja rajoja rikkova brändi, vaikka alunpitäen edes brändiä ei pitänyt syntyä.